Risingskolens logo

Musikskolen på Risingskolen

Hej!

Vidste du, at Odense kommunes Musikskole også underviser her på Risingskolen? Og at du hver uge kan gå til musik enten alene eller sammen med andre? På Risingskolen kan du få undervisning i følgende instrumenter: blokfløjte, guitar, trommer, saxofon, violin, bratsch, cello, kontrabas samt Figurenotes (for J-klasseelever). Desuden er der tilbud om Spil-i-Band og Risingstrygerne.

Det er noget helt særligt at spille musik sammen, og med musikskolen kan du få en masse fede oplevelser med dine venner. Klik på linket: Odense Musikskole på Risingskolen og se filmen, hvor alle de seje instrumenter bliver præsenteret.

Tilmeld dig nu via musikskolens hjemmeside: www.odensemusikskole.dk

Ved spørgsmål kontakt Odense kommunes Musikskole ved at sende en sms med teksten ”MUSIKSKOLE” til 445, så ringer vi dig op (Pris: almindelig SMS-takst + 0 kr.).